Problemer med at gemme ruter

egern4@gmail.com

Post by egern4@gmail.com » Sat 24 Aug, 2013 10:54

Ved ikke om det er mig der gør noget forkert, men hver anden gang jeg prøver at gemme en rute kan det ikke lade sig gøre.
Når jeg har tegnet ruten, udfyldt dialogboksen gem rute og klikker på ikonet gem rute nederst i højre hjørne sker der ingenting.

Er der nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak
Carsten

BarryBip

Post by BarryBip » Sat 06 Jul, 2019 12:41

Er der problemer med beskeder?

Jeg har sendt to, men de er hverken i udbakken eller sendte beskeder.

ProkopovichSY

Post by ProkopovichSY » Wed 14 Aug, 2019 04:55

Er der andre end mig der har massive problemer med StarForce?

Mine 2 største proble mer med SF er:

1: Min pc laver hard boots når det passer den genstarter af sig selv
2: Den fryser totalt eneste kur er et tryk på genstartknap

Disse problemer opstår ikke når SF er fjernet fra min comp.

Jyn Schmidt

Re: Problemer med at gemme ruter

Post by Jyn Schmidt » Mon 19 Aug, 2019 10:59

Jeg har tidligere haft problemer med StarForce - lignende problemer faktisk. Har du fundet en løsning endnu?

GusyninWT

Post by GusyninWT » Mon 26 Aug, 2019 19:26

Jeg oplever ingen problemer med starforce, men jeg har lige læst en artikel hvor udviklerne bag starforce rent faktisk opfordrer spilfirmaerne til at udgive patches der fjerner kopibeskyttelsen da der er mange der oplever mange problemer.

Et af de største problemer er at starforce kræver meget ressourcekraft og derfor forringer kvaliteten af spillene den hænger sammen med.

FedorincevMC

Post by FedorincevMC » Fri 06 Sep, 2019 02:54

Har prøvet

StarForce nægter at problemet ligger i deres produkt og vil derudover ikke høre mere om det... og DeepSilver sender mig videre til SF med det samme det er jo ikke deres problem, mener de

Så nu er der nok ikke andet at gøre end at vente på at der kommer en udgave uden SF, så jeg igen kan spille X3 og bruge min pc.

Sjovt at jeg ikke har nogle problemer med min comp, lige så snart at SF er fjernet fra den

GrekovHP

Post by GrekovHP » Sun 08 Sep, 2019 14:06

Du skal måske prøve at PM en moderator, f.eks. CBJ eller The Abyss. Hvis nogen kan hjælpe dig er det dem, selvom det måske tager lidt tid, da de er meget travle begge to.

Det er udgiveren Deepsilver der har lagt StarForce på X2/X3, så Egosoft har intet med det at gøre. I princippet skal du kontakte Deepsilver eller StarForce og det er nok hvad de forskellige egosoft admins vil sige.

Har selv aldrig haft problemer med starforce, hverken på X2, X3 eller andre spil der bruger det. Held og lykke med at ordne det.

LjutihinEF

Post by LjutihinEF » Mon 09 Sep, 2019 01:23

Ved ikke om du allerede har prøvet dette Krim men dette gør jeg hver gang jeg skal spille krævende spil fx X3

Går ind i windows jobliste ctrlaltdelete og under fanebladet processor.

Afbryder derefter alle processor med brugernavn på IKKE -> system, network, local undtagen explorer og taskmng.

Har du scannet din maskine for spyware og adware? de kan nemlig godt give virkelig store problemer.

En anden god ting er at defragmentere harddisken, eller ihvertfald køre en analyse for at se om det nødvendigt

ShirshovLU

Post by ShirshovLU » Mon 09 Sep, 2019 23:18

Jeg har installeret X3 terran conflict, men hver gang jeg vil launche siger spillet ->

insufficient privileges: you must be administrator when you run this application for the first time

Jeg har ikke skrevet den activation key ind der fulgte med, for det er jeg ikke blevet spurgt om, kun da jeg skulle oprette mig på forummet her,
jeg har Windows 7, og min computer kan rende alle de nyeste spil , så den skal kunne trække det her, da alle requirements er opfyldte,

nogle der kan hjælpe mig ???

ZajonckovskijUE

Post by ZajonckovskijUE » Tue 10 Sep, 2019 11:57

Problemet er :

1: Min pc laver hard boots når det passer den genstarter af sig selv
2: Den fryser totalt eneste kur er et tryk på genstartknap

Har mailet lidt med CBJ, han sage at jeg skulle kontakte DS eller SF

og er udemærket klar over at ham her ikke er vildt populær, men er sku ved at være lidt desperart Og er en last chance mulighed der kun må bruges som sidste udvej

har hørt noget om at det kan min brænder SF ikke kan lide, kan ske jeg skulle prøve med et rent dvd-drev.... farvel

Post Reply