Et spørgsmål til panelet - fyr til fyr

Debat om distancer længere end marathon samt andre ekstreme udfordringer
Post Reply
Henrikndk

Et spørgsmål til panelet - fyr til fyr

Post by Henrikndk » Sun 26 Feb, 2017 02:09

Jeg har længe gerne ville løbe fyr til fyr på Bornholm, men det har ikke rigtigt kunne passe med andre planer, før i år.
Udfordringen er at jeg ikke har trænet mod det, men med 2 1/2 måned til løbsdagen så overvejer jeg om det ikke burde være muligt,
Mine forudsætninger er en ret fornuftig grundform. Jeg løber, spinner og kører på rulleski 3-5 gange ugentligt. Mine løbepas ligger typisk på 8-10km og mine rulleskipas typisk på 15-20km. Jeg har igennem de senere år kørt både ironman og vasaløb og skal i marts køre birkebeiner løbet (som fysisk er en større udfordring end vasaløbet) så konditions- og udholdenhedsmæssigt er jeg ikke i tvivl om at jeg kan gennemføre.
Spørgsmålet er om jeg kan nå at få muskler og led klar til denne belastning Ila 2 1/2 måned?

Er det en helt tåbelig tanke? Jeg har ingen planer om at sætte rekord eller noget. Jeg går alene efter oplevelsen.

Mvh
Henrik

Sharonjar

Et sporgsmal til panelet fyr til fyr

Post by Sharonjar » Wed 01 May, 2019 21:05

Er meget glad for mine RW piller fra pillemadsen til 1529 pr 960 kg
Folke hvad er det for noget med ny herd. Mit fyr er fra dec og der er det da vel med den nye eller hva...
MVH
Claus

By the way, if you guys need to breake all captchas - I reccomend this:
XEvil 4.0: perfect captcha solver, included ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3!

Norman928

Re: Et spørgsmål til panelet - fyr til fyr

Post by Norman928 » Mon 27 May, 2019 13:20

Puha, det er jo en meget individuel ting. Det lyder umiddelbart ikke til at være urealistisk, men du kommer til at få en hård kamp indtil du skal løbe. Jeg syntes især, at du skal have stor vægt på din restitution. Du skal give dine muskler og led de bedste vilkår for at komme sig og blive stærkere optil. Giv det et forsøg, og se hvordan din krop reagerer den næste måneds tid.

Post Reply