Loebesiden.dk • Vis emne - Skade/irritation i knæ

Skade/irritation i knæ

Debat om forbyggelse og behandling af løbeskader og genoptræning

Skade/irritation i knæ

Indlægaf AlexanderSkytt » man 26 feb, 2018 19:32

Hej alle

Jeg er på det seneste begyndt at få en form for irritation i begge mine knæ. Irritationen forekommer kun når jeg sidder ned. Jeg kan sagtens gå i hug og op og ned ad trapper uden problemer. Jeg løber til dagligt, og cykler 8 km hver dag. Under mine løb er der heller ikke nogen problemer, så det er irriterende at mine knæ gør sådan når jeg sidder ned. Kan det være nerver, eller er det en skade som er på vej? Det skal lige siges at jeg er 19 år. Håber folk kan hjælpe. :)

Vh Alexander
AlexanderSkytt

Re: Skade/irritation i knæ

Indlægaf anvon » tirs 27 feb, 2018 10:42

For at være helt ærlig, så er det uden at overdrive umuligt at kunne sige, hvad der er galt med dine knæ, hvis man ikke har set dig og kender mere til din historik. Jeg vil derfor foreslå dig at opsøge en god fysioterapeut. Det kan virke langsigtet, men det er det eneste rigtige at gøre. Knæproblemer kan komme fra ryggen, bækkenet, selve knæet, anklen og/eller fødderne, og der kan være tale om alt fra manglende styrke (i nogle eller alle de steder, jeg har opremset) til reelle (ofte nedarvede) biomekaniske skavanker (tilsvarende i nogle eller alle de steder, jeg har opremset).
anvon

Re: Skade/irritation i knæ

Indlægaf AlexanderSkytt » tirs 27 feb, 2018 18:10

Okay, det vil jeg gøre. Tak for hjælpen!
AlexanderSkytt

Tilbage til Skader & genoptræning